Новий BMW Z4.

BMW Group має багату історію створення родстерів, які завжди вважалися джерелами чистого задоволення за кермом. Скоро модельна гамма BMW поповниться ще одним спорткаром: новим BMW Z4 з класичним м'яким верхом, емоційним дизайном і лаконічним, орієнтованим на водія інтер'єром. Він відрізняється максимальною маневреністю, захоплюючої динамікою, а також винятковою точністю і чуйністю рульового управління. Спортивна спадщина моделі гармонійно поєднується з безліччю ультрасучасних, високотехнологічних систем, в тому числі систем допомоги водієві і зв'язку автомобіля із зовнішнім світом.

Пропорції автомобіля найнаочніше відображають те, як була переглянута класична концепція родстера. У порівнянні з попередником новий BMW Z4 виріс в довжину на 85 мм (до 4 324 мм), став на 74 мм ширше (зараз 1 864 мм) і на 13 мм вище (1 304 мм). Колісна база стала коротше на 26 мм (тепер 2 470 мм), а колія - ​​ширше (спереду вона збільшена на 98 мм і складає 1 609 мм, а ззаду - на 57 мм і складає 1 616 мм), що підвищило маневреність автомобіля. Кузов і точки кріплення підвісок мають надзвичайно високу жорсткість. Нова конструкція передньої і задньої підвісок гарантує найвищий рівень комфорту і надає автомобілю більш спортивний вигляд. Зміщене до центру сидіння водія, невелика вага, низький центр ваги і збалансований розподіл навантаження по осях в співвідношенні 50:50 надають новому BMW неймовірну динаміку.

Дизайн екстер'єру: чиста естетика нових форм.

Визначальними рисами нового емоційного дизайну екстер'єру BMW Z4 є чіткі і точні лінії силуету і ряд характерних деталей. Як з піднятим, так і з опущеним дахом занижений родстер виглядає спортивно і компактно. Нова сітчаста решітка радіатора і - вперше - вертикальне розташування світлових елементів фар надають автомобілю безпомилково впізнаваний вигляд. У стандартному виконанні новинка оснащується світлодіодними фарами, а в якості опції доступні адаптивні світлодіодні фари з функцією осліплюючого дальнього світла.

Контурні лінії на подовженому капоті мають форму стріл, що йдуть до решітки радіатора і далі до опуклих колісних арок, властивим класичним спортивним автомобілям. Характерні вигини на бічних частинах імітують потік повітря, що ковзає уздовж нового BMW Z4. Верхня опукла лінія починається на бічній частині капота і проходить впевненим розчерком до задніх ліхтарів. Нижня лінія виходить з великого повітрозабірника за передніми арками. Інтегрований в кришку багажника спойлер, вузькі L-образні світлові елементи фар і великі повітроводи надають задній частині автомобіля м'язистий, спортивний вид. Родстер доступний в дев'яти варіантах забарвлення кузова, а текстильний дах в стандартній комплектації автомобіля виконан в чорному кольорі. Опціонально доступний  дах в кольорі «Антрацит» з сріблястим ефектом. Електропривод складає і розкладає дах за десять секунд і працює при русі до 50 км / ч.

Інтер'єр: фокус на водія і атмосфера розкоші.

Центральна консоль нового BMW Z4 розгорнута в бік водія, а чітко структуровані елементи управління дозволяють повністю сконцентруватися на водінні. Поздовжньоспрямовані лінії інтер'єру і мінімальне використання декоративних накладок, характерне для спорткарів, налаштовують на бездоганне задоволення за кермом. Хромовані елементи додають інтер'єру вишуканості.

Особливі спортивні сидіння водія і пасажира відрізняються вбудованими підголівниками. Оббивка салону BMW Z4 sDrive30i виконана зі шкіри Vernasca в стандартному виконанні, а салон BMW Z4 M40i обтягнутий шкірою і алькантарою. Опціонально доступний захисний екран, що закриває пасажирів від вітру. Серед інших практичних деталей - простір для зберігання речей за сидіннями, особлива конструкція центрального підлокітника, кришка якого роз'їжджається в сторони, відкриваючи підстаканники, а також місткі дверні кишені. Об'єм багажного відділення збільшено більш ніж на 50% в порівнянні з попередньою моделлю і становить 270 літрів, незалежно від того, піднят або опущен дах.

Потужні двигуни і доопрацьоване шасі.

Двигуни нового BMW Z4 зазнали значних змін і стали ще потужнішими. За передачу потужності на колеса відповідає восьмиступінчаста спортивна коробка передач Steptronic останнього покоління. BMW Z4 M40i оснащується трилітровим рядним шестициліндровим силовим агрегатом з M Performance технологією TwinPower Turbo. Він розвиває 250 кВт (340 к.с.) і максимальний крутний момент 500 Нм, відправляючи родстер в спринт з 0 до 100 км / год всього за 4,6 секунди. Лінійку двигунів BMW Z4 доповнюють два дволітрових рядних чотирициліндрових агрегати. Двигун BMW Z4 sDrive30i видає 190 кВт (258 к.с.) і максимальний крутний момент 400 Нм, що дозволяє родстеру розганятися з 0 до 100 км / год за 5,4 секунди. BMW Z4 sDrive20i розвиває 145 кВт (197 к.с.) і 320 Нм, а спринт з 0 до 100 км / год займає 6,6 секунди.

Технологія шасі в новому BMW Z4 була спроектована з фокусом на максимальну маневреність і динаміку. Вона забезпечує ідеальний баланс між спортивностью і комфортом. Також в стандартну комплектацію входить адаптивне спортивне рульове управління. Воно регулює як зусилля на кермі, так і максимальний кут повороту рульового колеса, адаптуючись до дорожньої ситуації.

Адаптивна спортивна підвіска M, гальмівна система M Sport і диференціал М Sport з електронним блокуванням (що входять в стандартну комплектацію BMW Z4 M40i разом з високошвидкісними шинами) виводять спортивну керованість родстера на ще більш високий рівень. Чуйність автомобіля до дорожніх умов можна налаштувати згідно перевагам водія за допомогою особливого перемикача. На вибір доступно три режими: COMFORT, SPORT і SPORT +. У стандартному виконанні родстер оснащується 17 "(для BMW Z4 sDrive20i) і 18" легкосплавними колісними дисками (для BMW Z4 sDrive30i і BMW Z4 M40i), опціонально доступні диски 19 ". Всі версії моделі оснащуються різнорозмірними шинами.

Широкий набір систем допомоги водієві підвищують комфорт і безпеку.

Першокласні асистенти водіння ще більше підкреслюють просунутий характер нового BMW Z4. Системи попередження про зіткнення і наїзд на пішоходів з функцією гальмування в міському потоці, а також попередження про небезпеки при перестроюванні є вже в базовій комплектації. Список опцій включає активний круїз-контроль з функцією Stop & Go, систему попередження про небезпеки при перестроюванні і наїзді ззаду, активний захист від бічних ударів, оповіщення про перевищення швидкості та заборону обгонів, а також проекційний дисплей BMW, вперше доступний для родстера.

Камера заднього виду і активний контроль дистанції до об'єктів спрощують маневрування і паркування. Обидві структури є складовими частинами програми Асистента парковки, який може контролювати керування автомобілем, розгін, гальмування і вибір правильної передачі трансмісії в процесі паркування. У список функцій Асистента парковки також входить Асистент руху заднім ходом, що дозволяє транспортному засобу рухатися назад по раніше пройденому шляху на дистанції до 50 метрів і забезпечує автоматичне рулювання.

Інтуїтивне управління і чудова взаємодія: операційна система BMW 7.0.

Центральний дисплей і операційна система нового BMW Z4 також зазнали змін. Для родстера в якості опції доступна операційна система BMW 7.0, що виділяється на тлі інших систем передовими функціями, налаштованими відповідно до вимог водія. Система BMW Live Cockpit Professional дозволяє відображати на приладовій панелі і центральному дисплеї необхідну інформацію, в зручному вигляді і з можливістю налаштувати графіку під індивідуальні переваги водія. Контроль різних функцій автомобіля здійснюється за допомогою сенсорного дисплея на центральній консолі, кнопок на рульовому колесі, контролера iDrive або голосового управління, що в сукупності робить взаємодію з автомобілем максимально зручним і практично інтуїтивним.