Ходові якості BMW 4 серії Гран Купе об'єднують динаміку з комфортом. Характерні риси BMW – ідеальна развесовка, задньопривідна компоновка і перемикач системи управління режимами руху – забезпечують найвищий рівень задоволення за кермом. Опціональна адаптивна М підвіска надає автомобілю ще більше динаміки. Підтримувати динаміку в кожному повороті допомагає адаптивне спортивне рульове управління.

АДАПТИВНА М ПІДВІСКА.

Безкомпромісна керованість.

Ідеальна підвіска забезпечує ще більшу керованість — амортизатори адаптивної М підвіски з електронним управлінням динамічно підлаштовуються під характер дороги і обраний стиль водіння. Характеристики амортизаторів можна змінювати за допомогою системи управління режимами водіння.
При виборі режиму Sport жорсткість підвіски відчутно збільшується. У режимі Sport+ місце системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC) займає система динамічного контролю тяги (DTC), яка припускає ще більш спортивний стиль водіння.

КРАСА У РУСІ.

ПРОНИКНІТЬСЯ ДИНАМІКОЮ BMW 4 СЕРІЇ ГРАН КУПЕ.

 

СПОРТИВНЕ РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ ЗІ ЗМІННИМ СТУПЕНЕМ ПОСИЛЕННЯ.

Висока маневреність при паркуванні без зайвих зусиль, висока чутливість рульового управління і стійкість на високих швидкостях: Servotronic регулює посилення рульового механізму в залежності від швидкості, забезпечуючи більш комфортне водіння за рахунок зниження зусилля, необхідного для повороту рульового колеса.

ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ У ЦИФРАХ.

Розгін 0-100 км/год всього за 5 секунд — неперевершене задоволення від водіння. Динамічні якості BMW 4 серії Гран Купе змусять Ваше серце битися прискорено. Переконайтеся в цьому самі!

8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

Більше комфорту і динаміки.

8-ступінчаста АКПП Steptronic — ключовий елемент пакету BMW EfficientDynamics — задає нову планку динамічності і економічності.
Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальний набір потужності — як на нижніх, так і на верхніх передачах. За рахунок цього істотно знижується витрата палива, а водій отримує в своє розпорядження ще більш динамічний автомобіль. Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму.
Важливу роль (навіть в режимі ручного перемикання) грає муфта гідротрансформатора. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точним настроюванням коробки передач муфта забезпечує зручність перемикань та істотно знижує рівень шуму.

 

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ РЕЖИМАМИ ВОДІННЯ.

Система управління режимами водіння дозволяє самостійно вибрати один з доступних режимів — Comfort (стандартні параметри двигуна і коробки передач), ECO PRO (підвищення економічності) або Sport (максимальна динамічність водіння).
Економічний інтелектуальний режим ECO PRO адаптує характеристики акселератора і трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення/кондиціонування повітря.
Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива, в тому числі за рахунок функції руху накатом (доступна тільки в поєднанні з АКПП), а також функції «Проактивна система допомоги водієві» і «Маршрут ECO PRO» (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional). «Проактивна система допомоги водієві», користуючись навігаційною системою, оцінює ситуацію на дорогах і заздалегідь надає відповідні рекомендації. Наприклад, якщо за наступним поворотом стоїть знак обмеження швидкості, система заздалегідь порекомендує знизити швидкість перед початком повороту.
Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою складається маршрут, оптимізований з точки зору економічності і враховуючий завантаженість доріг, індивідуальну манеру водіння і локальні умови. Функція руху накатом забезпечує рух автомобіля по інерції, якщо на швидкості до 160 км/год водій знімає ногу з педалі акселератора, не натискаючи при цьому педаль гальма. У режимі Sport автомобіль відрізняється підвищеною точністю реакцій і дозволяє реалізувати найбільш динамічний стиль водіння.