ІННОВАЦІЙНИЙ. АЖ ДО НАЙДРІБНІШИХ ДЕТАЛЕЙ.

Ефективність BMW 4 серії Кабріолет.

Якнайбільше потужності при максимальній економічності — завдяки великому набору заходів і технологій BMW 4 серії Кабріолет демонструє інноваційну силу концепції BMW EfficientDynamics.

 

РЕЖИМ ECO PRO.

Завдяки функції руху накатом на швидкостях до 160 км / год автомобіль переходить в режим руху по інерції, якщо водій знімає ногу з педалі газу і при цьому не натискає педаль гальма. У режимі Sport автомобіль відрізняється підвищеною точністю реакцій, що ідеально для більш динамічного стилю водіння.

 
Рух накатом

Функція руху накатом (доступна тільки для автомобілів з 8-ступінчастою АКПП Steptronic): коли на швидкості 50 – 160 км / год водій відпускає педаль акселератора і при цьому не натискає педаль гальма, система роз'єднує двигун і трансмісію, в результаті автомобіль рухається за інерцією без участі двигуна.

 
 
Проактивна система допомоги водієві

Використовуючи дані навігаційної системи, прогнозуючий асистент здатний розпізнавати криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про зниження швидкості.

 
 
Маршрут ECO PRO

Функція « Маршрут ECO PRO » також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з точки зору паливної економічності. При розрахунку враховуються завантаженість доріг, індивідуальний стиль водіння і місцеві умови.

 
 

АЕРОДИНАМІКА.

Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. У оптимізованій конструкції переднього фартуха і дна кузова використовуються інноваційні рішення, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрата палива. Передній фартух являє собою виразний елемент дизайну, що втілює в собі філософію BMW EfficientDynamics. Інтегрована повітряна завіса направляє повітряний потік уздовж передніх колісних арок через два вертикальних повітрозабірника. Прискорюючись, цей потік формує « завісу » у зовнішніх кромок коліс.

Повітряний потік, що виникає в області передніх коліс, відповідним чином направляють аеродинамічні повітроводи. Ці інноваційні технології дозволяють зменшити турбулентність і аеродинамічний опір, що в свою чергу призводить до значного зниження витрати палива. Плоский захист дна кузова і моторного відсіку також істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля. Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки — вони також сприяють поліпшенню шумоізоляції і посилюють захист від корозії.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW TWINPOWER TURBO.

Понижений розхід палива.

У бензинових двигунах технологія BMW TwinPower Turbo об'єднує в своєму складі турбокомпресор TwinScroll з системою Valvetronic, подвійну систему VANOS, а також високоточну систему вприскування палива. У дизельних двигунах особливим чином оптимізована технологія турбонаддува поєднується з системою безпосереднього вприскування CommonRail і новітнім турбокомпресором із змінною геометрією турбіни. Таким чином, технологія BMW TwinPower Turbo дозволяє значно знизити витрату палива бензинових і дизельних двигунів і в той же час збільшити їх потужність в широкому діапазоні оборотів.

ФУНКЦІЯ AUTO START/STOP.

Завдяки функції Auto Start / Stop ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція Auto Start / Stop економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП перекладається в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з автоматичною коробкою передач). Коли функція Auto Start / Stop активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Двигун миттєво запускається, як тільки водій включає передачу (ручна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (автоматична коробка передач).

Функція Auto Start / Stop ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не   активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо.

При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад в разі скочування автомобіля вперед або при & nbsp; запотіванні лобового скла. Функцію Auto Start / Stop можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ ГАЛЬМУВАННЯ.

Скорочення витрат палива.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності — класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.

ІНДИКАТОР МОМЕНТІВ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ.

Завжди оптимальна передача.

Оптимальне, своєчасне перемикання передач дозволяє заощадити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива — електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або зниження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту відновлення числа оборотів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

КЕРМОВЕ УПРАВЛІННЯ З ЕЛЕКТРОПІДСИЛЮВАЧЕМ.

Оптимальне відчуття керма.

Кожне обертання рульового колеса вимагає витрат енергії. Але навіщо ж витрачати енергію без обертання рульового колеса? Система рульового управління з електропідсилювачем активується лише тоді, коли потрібне посилення. На відміну від традиційних гідравлічних систем рульового управління, дане рішення від BMW споживає енергію лише в процесі обертання рульового колеса. Якщо рульове колесо нерухомо, наприклад при русі по прямій ділянці траси з високою швидкістю, електромотор не вмикається.