СТРИМАНІСТЬ. У ЯСКРАВІЙ УПАКОВЦІ.

Технології BMW EfficientDynamics на BMW X4.

Стриманість не характерна для BMW X4, крім випадку, коли мова йде про витрату палива і викид CO2. Новітні технології BMW EfficientDynamics і аеродинамічний дизайн забезпечують найкращі значення економічності і екологічності без шкоди мощі і динаміці.

 

АЕРОДИНАМІКА.

Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. Всі автомобілі BMW демонструють чудові показники аеродинамічного опору завдяки оптимізованим аеродинамічним елементам, що, в свою чергу, позитивно впливає на енергоефективність і витрата палива.
Так, наприклад, плоска захист днища кузова, що охоплює моторний відсік і задню вісь, істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля. Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки — вони також сприяють поліпшенню шумоізоляції і посилюють захист від корозії. До інших позитивних аспектів, що стосуються аеродинаміки, відносяться дизайн задньої частини кузова з певним контуром і обтічні зовнішні дзеркала заднього виду. Останні покращують не тільки аеродинамічні, а й акустичні характеристики і зменшують забруднення бічних вікон.

РАЦІОНАЛЬНО ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ КУЗОВА.

У конструкції BMW X4 використані легкі матеріали - алюміній, високоміцна сталь, ультрасучасні види пластика і магній.
Раціональна полегшена конструкція дозволяє знизити масу компонентів і забезпечує чудову жорсткість кузова і високу пасивну безпеку водія і пасажирів, а крім того, покращує динамічні характеристики автомобіля.

РЕЖИМ ECO PRO.

Як показали власні дослідження BMW, режим ECO PRO дозволяє економити в залежності від індивідуальної манери водіння до 20% палива. Додатковий потенціал економії забезпечують функції руху накатом (тільки з 8-ступінчастою АКПП Steptronic), який прогнозує асистент і функція «Маршрут ECO PRO» (дві останні функції тільки при наявності навігаційної системи Professional).

 
Рух накатом

Функція руху накатом від'єднує трансмісію від двигуна, завдяки чому автомобіль вільно рухається за інерцією. Функція активується при швидкості в 50-160 км / ч, коли водій знімає ногу з педалі акселератора, не натискаючи педаль гальма, а прогнозує асистент не передбачає регулювання швидкості.

 
 
Активний круїз-контроль з функцією Stop & Go в режимі ECO PRO

У поєднанні з активним круїз-контролем в режимі ECO PRO після гальмування автомобіль більш ефективно розганяється до потрібної швидкості.

 
 
Прогнозуючий асистент

Використовуючи дані навігаційної системи, який прогнозує асистент здатний розпізнавати криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про зниження швидкості.

 
 
Маршрут ECO PRO

З огляду на манеру водіння і дорожні умови, функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок застосування маршруту ECO PRO.

 

8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.

8-ступінчаста АКПП Steptronic підвищує планку динамічності і економічності, будучи ключовим компонентом пакету технологій BMW EfficientDynamics. Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальну передачу потужності - як на нижніх, так і на верхніх передачах. За рахунок цього істотно знижується витрата палива, тоді як водій отримує в своє розпорядження ще більш динамічний автомобіль. Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму.
Свою роль в цьому відіграє муфта блокування гідротрансформатора - навіть при переході в режим ручного перемикання. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точним настроюванням коробки передач муфта забезпечує надзвичайно високу комфортність перемикань і істотно знижує рівень шуму.

УПРАВЛІННЯ ПОТОКАМИ ЕНЕРГІЇ.

До інтелектуальному управлінню потоками енергії в BMW X4 серійно відносяться такі компоненти BMW EfficientDynamics: індикатор точки перемикання, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна, електромеханічний підсилювач керма і рекуперація енергії гальмування. Взаємодія цих компонентів вже сьогодні забезпечує екологічну мобільність.

 
Індикатор точки перемикання

Оптимальне, своєчасне перемикання передач дозволяє економити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива - електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або зниження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту відновлення числа оборотів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

 
 
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП перекладається в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з коробкою передач Steptronic).
Коли функція активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Двигун миттєво запускається, як тільки водій включає передачу (механічна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (коробка передач Steptronic).
Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується в разі, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад в разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

 
 
Рульове управління з електропідсилювачем

При кожному повороті керма витрачається енергія. Але навіщо ж витрачати енергію в моменти, коли рульове колесо не обертається? Тому електропідсилювач рульового управління BMW працює тільки тоді, коли це необхідно. На відміну від звичного гідравлічного підсилювача, він витрачає енергію тільки під час рулювання. Коли керовані колеса знаходяться весь час в одному положенні (наприклад, при довгому прямолінійній русі по швидкісній автостраді), його електродвигун перебуває в пасивному стані.

 
 
Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, що виробляється при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті зменшується витрата палива, а потужність зростає, що відповідає цілям BMW EfficientDynamics.